BİTENLER #6

Geçenlerde yine bir biten ve attığım ürünler yazısı yazmıştım bugün de yine bir bitenler yazısı sizi bekliyor.
Öyle çok ürün yok haftasonu samsuna gideceğim için az kalanları falanda bitirdim arkada kalmasın diye şimdi gelelim ürünlere;


*Dalan d'olive seyahat boyu şampuan, saç kremi ve duş jeli vardı

Şampuanı çok beğendim elimde bitince büyük boy alıp kullanıcam saçımın yıkandığını hissettirdi ve ağırlaştırmadı en önemlisi yağlandırmadı.
Saç kremi çok çabuk bitti sevdim mi sevmedim mi bilemedim
Duş jeli de güzeldi büyük boyu var zaten samsunda onu kullanıcam hediye gelmişti merakla o günü bekliyorum :D


NEUTROGENA Siyah nokta temizleyici tonik

Migros bayram indiriminden almıştım. Tonik daha önce kullamamıştım. Bunu sevdim ama siyah noktalarım azalmadı etkisini göremedim ama yüzümü temizlediğini gördüm. Siyah nokta için değil temizleyici olarak kullanabilirim ama elimdekiler bitmeden ürün almak yok diye söz verdim.




GARNİER MİCELLAR Kusursuz makyaj temizleme suyu (hassas ciltler)

Benim bu 2. biten şişem. Çok sevmesemde daha buna yakın ürün bulamadığımdan kullanıyorum gözümü yakmayışı benim için artı özelliği. Yedek bir tane daha var onuda samsunda kullanırım ama bitince ne yaparım bilmiyorum artık :(



AVON ONDUTY*48H LİGHT BLOOM

Bunlardan hiç sevmiyorum hediye geldi yada fazla geldi sanırım yoksa para verip almam . İçinde daha var ama atıyorum kullanacak kişide yok evde dursa bir türlü..




FOR YOUR BEAUTY

Rossmanda satılan bu markanın makyaj süngerini taa ne zaman almıştım ve çokta memnunum. Geçen bayramda 3 4 paket vardı 1 paket aldım bir kaç gün sonra gittim bitmişti çünkü sürekli gelmiyor keşke o gün daha çok alsaymışım diyorum. :( bu markanın ürünlerini beğeniyorum. Far fırçası, kalem açacağı ve yelpaze gibi olan aydınlatıcı fırçası var.





AVON CARE SHIMMERING BODY LOTION

Bunu hiç kullanmadım elimde fazla olduğu için atıyorum kullanan varsa hakkında yorum yapabilir.





Ben bu gözlüğümü çok severek samsundan almıştım ama geçen gün arabada kırıldı. Neredeyse ağlıcaktım. Bende sanş yok valla..



BENRİ DİŞ MACUNU SEYAHAT BOY

Bir kere kullandım bir şey anlamadım. Zaten şuan rossmandan aldığımı kullanıyorum 2. çeşidini kullanıyorum bitince onunda hakkında yazı yazarım :)




AVON FOOT WORKS

Valla bundan hiç bir şey anlamadım kullandım işe yaramadı sanırım. Ayaklar için yumuşatıcı diyor ama hiçte yumuşatmadı hatta kuruttu neredeyse çatlayacaktı topuklarım falan. Daha almam...





AVON

big color göz kalemleri taa ne zaman teyzem vermişti kim bilir kaç yıllık zaten kullanmadım.




Markasını bilmediğim bir allık fırçası artık mazi olma vakti geldi.




BEPANTHOL Cilt bakım kremi

cilt bakım kremi bu markanın ilk defa cilt bakım kremini görüyorum bilmiyorum belki daha öncede vardı benim haberim yoktu kullandığımda yüzüm çok fazla parlamaya başladı allahtan deneme boyuydu. Buda bana hediye gelmişti :)





Okuduğunuz için teşekkürler yakında yeni yazılar blogta beklemeden kalın öpüyorum hepinizi :))

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yorumlar

Disqus Logo